Pàgines

Frase per a recordar

"Ningú pot ser feliç si no s'aprecia a si mateix"
Rosseau

dimarts, 1 de gener del 2008

Nou any!! Any 2008!!

Feliç any 2008!! Quantes vegades heu dit aquesta frase i quantes vegades us l'han dit? Moltes, veritat? I quantes vegades us ho han dit de tot cor? Poques, veritat? Doncs, a eixes persones que ho diguen de tot cor són les que verdaderament t'importent. És clar que tots els que t'ho diuen no t'aprecien, però si que et coneixen, que ja és molt. Així que sigau concients de que tota la gent que ens envolta i ens aprècia és una de les coses més importants que pugam fer crèixer aquest nou any.

Un altre tema, són els propòsits. Sí, eixa cosa que tots diem però que a l'hora de la veritat no ho cumplim, ja siga per la societat, per força de voluntat o pel que siga... Bé, jo personalment vull canviar, ser més persona, ser més amic dels meus amic i amigues, pensar en cada moment del present amb les conseqüències que puga portar el futur,etc. Pense ser més humil i a l'hora més extrovertit. I com a propòsit final, vull continuar forman-me com a persona i com a tubista. Vull i faré coses per suparar-me a mi mateixa, com a final de curs que em presentaré al concurs de tubes d' Altea. Aquest concurs és una meta que em propose per a poder superar-me amb el treball de cada dia i amb el que busque sempre que toque...passarmeu molt bé amb allò que m'agrada tant... la música!

Espere que aquest any siga igual o millor que aquest 2007, que està clar que han hagut imprevistos, però també han hagut coses que no pense oblidar mai... amics, familia, música...

Per últim espere que el món canvie per a bé i que la carta que vaig expossar fa uns dies es cumplisca!

Feliç any 2008 i salut i felicitat per a tots!!