Pàgines

Frase per a recordar

"Ningú pot ser feliç si no s'aprecia a si mateix"
Rosseau

dimarts, 14 d’octubre del 2008

Viatge a Madrid

Aquest pont que acabem de passar a sigut per a mi un gran pont, més bé un aqüeducte que es diu. La Colla de Dimonis de Darrere de la Vila vam organitzar un viatge cap a Madrid en el qual s'ho vam passar d'allò més bé. Jo tenia una imatge de Madrid un poc masa agobiant (encara que continue pensant que com el poble res) i que la ciutat no era molt bella que diguerem. Però al visitar-la em va encantar els grans edificis que envolten les grans avingudes, i els monuments històrics que hi ha al llarg de la ciutat. Tot això em va fer pensar de com era la vida antigament, com és ara i com podria ser en un futur. Eixes visites culturals m'agraden molt perquè és una forma de viatjar al passat i de veure el gran art que hi ha a les ciutats, però així i tot alguna coseta hi havia que desijar.

En aquest temps he tingut temps per pensar i pensar... en el present... en el passat... en el futur... Però sobretot en l'Ara, perquè faja el que faja ara m'afectarà després. L'autobús va donar molts moments per a pensar i amb eixos moments un veu el que passa al seu voltant, del que ha fet mal, del que ha fet bé, del que li va mal, del que li va bé... però amb el bon rotllo del viatge, fora el pensament que fora sempre acabaes amb un somriure d'orella a orella. Amb aquest viatge hem viscut moltes anècdotes i serà un fet a recordar per les nostres retines. Ara us deixe un vídeo que pot animar a la gent que estiga un poc "xof", aburrida... la lletra està basada en el sexe femení, però val per als dos sexes.