Pàgines

Frase per a recordar

"Ningú pot ser feliç si no s'aprecia a si mateix"
Rosseau

dimecres, 13 d’agost del 2008

Animant l'estiu...

Avui dimecres 13, he vingut de preparar les coses amb els dimonis per al correfocs de Xixona de demà, i en un preincipi anavem a posarse jo i dos més les xanques per a practicar un poc per estar a punt per demà. Però l'oratge estava com estava hi me quedat un ratet davant de l'ordinador mirant quatre cosetes esperant a eixir un ratet, i en això que he entrat a youtube. El normal de estar navegant, que veus una cosa i mitjançant enllaços acabes en un lloc que no buscaves, doncs això m'ha passat a mi avui, que buscava el cartell del Festiu, l'he trobat, però he acabat en youtube mirant videos de Pixar.

Ha sigut un ratet per matar el temps, i he vist aquesta animació que em sonava perquè està al principi o al final d'alguna película de dibuixos animats que tinc jo per casa. M'ha fet gràcia tornar-la a veure i he decidit posar-la. Es una acciò que es pot fer en els amics en una vesprada d'estiu; jugar a escacs, cartes (poker, 7 i mig, merda...), dames,etc. Així que ací us deixe el vídeo que m'ha fet recordar aquella infancia en la que no es perdiem cap peli de Disney, i que encara conserve en casa: