Pàgines

Frase per a recordar

"Ningú pot ser feliç si no s'aprecia a si mateix"
Rosseau

dimecres, 3 de desembre del 2008

Concert extraordinari!!

Com ja heu pogut veure al meu blog, i a altres blogs de músics, el dissabte passat vam fer el concert de Santa Cecília. El concert va estar molt bé, va contindre de tot: des de moments sentimentals amb Spartacus, fins a moments erisadors amb Fiesta Mexicana o Orient Expres, i com no, moments diverits i alegre com l'obra de regal, Abba Gold. En la televisió del poble proximament posaran el concert, però com encara no està, us posaré 2 vídeos. El primer, conté part de l'obra "Orient Express", i el segon conté part de l'obra de Abba Gold. Els vídeos estan prou bé, ja que s'escolta molt bé, una pena que no estiguen les obres sanceres. Però voldria donar-li les gràcies a Vicent que és el que ha pujat aquestos dos vídeos:

Orient Expres


Abba Gold



Bé sols em queda dir que espere que us haja agradat, i si no vau anar al concert ací teniu un adelantet, i proximament a la TV del poble.

PS: sort en els examens als estudiants!!

2 comentaris:

maria!!! ha dit...

Eis! Quant de temps sense comntar per asi xe!
Weno ja que no vaig poder anar al concert per que estava d'examens ara mitjançant aquestos vidiets i canal bocairent( quan ho posem)el puc escoltar!jeje, simplement dir que l'obra de abba em mola mol,vos vaig sentir tocar-la el panellet dels marinos en l'hora extra, wno avore si al proxim concerts estic desocupada i vaig!

El clip ha dit...

De res, gràcies a tú per enganxar-los.